Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2010 18:34 - Разсеян
Автор: batstefan Категория: Забавление   
Прочетен: 3541 Коментари: 5 Гласове:
6



Тръгнах да видя внука. Накупувах му подаръци и ги побрах в една пазарска чанта. Преди да стигна реших да изтегля малко пари от банкомат. Оставих чантата на земята до банкомата. Като си тръгнах, забравих да я взема.  Казах си: другпът няма да допускам подобна грешка, ще стискам здраво в ръка.
      Както и да е всичко мина, прибрах се у дома. Реших да изляза на кафето, да пия едно питие. За по-рационално, на отиване взех  торбичката за смет, пълна с боклук да я изхвърля в казаните от вън. И такааа, отивам в кафето, сядам на една маса, а всички от масата се хванаха за носовете и се  преместиха на друга маса. Вперих учуден поглед аз към масата, където се преместиха клиентите, а те ми казват, че багажа който стискам в ръка мирише на лошо. Огледах се, погледнах към торбичката и едва тогава разбрах, че  съм подминал казаните за боклук, като съм забравил да я изхвърля. 

Тази история до половината е истина, така че гласувайте за постинга с отрицателен вот!




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Хъм, държиш ли на отрицателен вот - за коя половина - за горната или за долната -
22.10.2010 21:47
струва ми се, че лъжата е в това, че някой в София може да усети миризмата на торба с боклуци - че то навсякъде си е смрадливо...

А и още едно нещо - младежите предпочитат сухото, независимо от възрастта си - така че не е загуба торбичката, ако автоматът е пуснал паричките:)))
цитирай
2. batstefan - razkazvachka
22.10.2010 23:13
Аз съм в едно балканско село, въздуха е чист.
А торбичката за мен имаше по-голяма стойност от това което пуска банкомата. Първо защото беше за внука ми, второ: бях ангажирал една приятелка, която много уважавам да подбере подараците, та изложих се и пред нея.
цитирай
3. razkazvachka - Е, това вече е свръхразсеяност - ти си знаеш:)))
23.10.2010 20:45
batstefan написа:
Аз съм в едно балканско село, въздуха е чист.
А торбичката за мен имаше по-голяма стойност от това което пуска банкомата. Първо защото беше за внука ми, второ: бях ангажирал една приятелка, която много уважавам да подбере подараците, та изложих се и пред нея.


И аз се оказах разсеяна - не погледнах визитката ти и те пратих набързо в столицата, за което извинявай...
цитирай
4. анонимен - дядя Вася
24.10.2010 18:35
Парен и студена каша духа..
цитирай
5. batstefan - анонимен
25.10.2010 09:15
налучка, така е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batstefan
Категория: Забавление
Прочетен: 276549
Постинги: 48
Коментари: 674
Гласове: 5308
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930