Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2012 20:11 - Специална теория на относителността – по истински случай.
Автор: batstefan Категория: Забавление   
Прочетен: 3777 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 15.11.2012 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Красимир и Пенка са съпрузи. Но Красимир е с 15 години по-възрастен, за това той я е ревнувал много. Тя е млада и привлекателна. В секса има нужда от по-млад партньор. Но Красимир се е зарекъл да не я оставя сама за повече от 1 час. Затова я уреди на работа при себе си. И така неговата заръка се спазва стриктно. Пенка обаче, изпитва силно желание за секс, който иначе със съпруга и е недостатъчен. Затова Пенка реши за рождения ден на съпруга си да му подари малка разходка с вълшебното влакче.  Той не приемаше подаръка  под предлог, че няма да я остави за повече от 1 час, но тя го успокои ,че разходката ще трае само 40 минути.  Влакчето, тъй като е вълшебно се движеше с много висока скорост, близка до скоростта на светлината. При тази скорост, се проявяват чудноватите ефекти  от специалната теория на относителността . Часовникът на Красимир започва да се движи по-бавно, така че докато трае разходката от 40 минути, за Красимир, то за Пенка са минали 15 дни, през които тя отива с приятеля си на почивка в Костенец. Завръща се от почивката и отива да посрещне съпруга си на влакчето.

И така без съпругът и да наруши вричането си, да не я  оставя за повече от 1 час, тя успя да отиде на 15 дневна почивка с приятеля си. 

Всяка година на рождения ден на съпруга си, Пенка му прави подарък-разходка.

Красимир обаче започнал да завижда на Пенка,  че е по-млада и за това постоянно и натяквал и я тормозел, като я обиждал.

-         Добре- казала Пенка, ще остарея колкото теб.

-         Да бе, докато ти остарееш колкото мен, аз ще съм колкото леля ми!

-         Да видим- казала тя и му купила билет за вълшебното влакче. Обаче билетът е бил по-скъп, с който билет тя му купува разходка с влакче, което ще се движи много по-бързо от предишното.

Качила го на влакчето, за 50 минутна разходка, но за тези 50 минути засечени по неговия часовник, на земята където е Пенка, са минали  15 години. През тези 15 години, Пенка преживява много любов, приятелство, секс и развлечения. Когато Красимир слиза от влакчето, с учудване забелязва, че Пенка видимо е остаряла за тези 50 минути.

-Какво си направила? – зададе и въпроса той.

-Нали искаше да съм на твоята възраст, ето ме сега наборе, - с ирония му казва тя.

-Да беше подмладила мен, вместо ти да остарееш.

-Няма как,  специалната теория на относителността позволява пътуване във времето само към бъдещето.

Красимир започна да съжалява, за действията си и да се вайка:” Защо ми трябваше, че тя си е по-хубава като млада, та нали затова си търсих по-млада от мен.” 

В този момент, Пенка изтърва кафеварката в която смяташе да приготви кафе, с което да събуди съпруга си. От силния шум, спящият Красимир се стресна и се събуди. След няколко минути объркване, той с облекчени разбра че този кошмар е само на сън. От този момент на тай, Красимир отмени вричането си, което не беше само на сън, а Пенка никога не му е изневерявала, тя си го харесва такъв какъвто е и е отдадена само на него.




Гласувай:
11



1. boristodorov56 - Кошмарните сънища не са за всеки!
15.11.2012 20:30
Бат'Стефане, добро завръщане!
цитирай
2. batstefan - Благодаря
15.11.2012 21:24
и всичко е реално!
цитирай
3. tit - тоя Красимир да не работи в ЦЕРН?
15.11.2012 22:59
Липсваше ми!:))
Стефан, не - Красимир!:))))
цитирай
4. batstefan - Ето ме
16.11.2012 10:55
tit написа:
Липсваше ми!:))
Стефан, не - Красимир!:))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batstefan
Категория: Забавление
Прочетен: 276453
Постинги: 48
Коментари: 674
Гласове: 5308
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930